A mindennapi használati tárgyaink újrahasznosítására, új életre keltésére irányuló ötleteket,
tippeket,tanácsokat szeretnék kitárgyalni itt az ökoalkotások blogon .

2012. október 5., péntek

FŰSZERES 2.

Nos......nem hagyott nyugodni a dolog,
mégiscsak lehoztam a padlásról azokat a bizonyos üvegeket
ha már úgyis fel kellett mennem :)))

A teljesség igénye nélkül bemutatom a régi szerzeményeket ,
melyek újra használati tárgyakká váltak nálam ,
mert a tárgyak is szeretik ha nem csak porosodnak ,
meg vannak becsülve és forgatva vannak...


..a régi lekvárosok 3-5 decisek és a nagy 1 literes
ők ma is használatban vannak kb 10 fővel :)..


..a régi befőttesek 4-5-6.5 decisek
ebből a fajtából van még talán 2 nagyobb méretem is
ezek ma már nincsenek használatban ,csak a kép kedvéért töltöttem 
a feliratnak megfelelő anyagokat az övegekbe,
akkoriban mikor ezeket aktívan használtam még csak ketten alkottunk egy családot ,
de ma már négyen,így ez a méret már nem praktikus...



...a fűszereket is kisebb üvegekben tároltam,
ezek az olivabogyós üvegek dugóval,címkével,
ők is pihennek , ez a méret ma már nem elég...


...egy praktikus ötlet arra az esetre ha nagy lenne a dugó
a dugaszolni kívánt üvegbe :
egy postásgumit tekerj a dugóra azon a ponton,
 ahol szeretnéd hogy megálljon a dugó !



...a következő bejegyzés pedig erről a régi kicsit zöldes színű  
6 literes befőttesről fog szólni ,
aki kíváncsi rá mi lesz belőle jövő héten nézzen be...:)


JÓ ALKOTÁST !




4040


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése